حریم خیال

تعجیل در ظهور صلوات از روی اخلاص
شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ب.ظ

ماه بنی هاشم

عشق نوشت: دل من در پی یک واژه بی خاتمه بود اولین واژه که آمد نظرم یاد تو بود...

پ.ن:نقاشی از من نیست!



نوشته شده توسط رضا شفیعی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حریم خیال

سردار شهید داوود دانایی، عبد واقعی خدا،حاتم طایی جبهه ها کسی که همه چیش را می بخشید همانکه به وقت شیمیایی ماسک و چفیه اش را می بخشد و شهید میشود لابد تا به حال منطقه جنگی 90شهید شیمیایی بهبهان رفته اید در جاده شلمچه؟ عارف باالله همان که نماز شبش ترک نمیشد و...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

ماه بنی هاشم

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ب.ظ

عشق نوشت: دل من در پی یک واژه بی خاتمه بود اولین واژه که آمد نظرم یاد تو بود...

پ.ن:نقاشی از من نیست!

نظرات (۷)

۱۶ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۸ محمدباقر کمالی
سلام خوبید؟
خسته نباشید
وبلاگتون واقعا عالی هسته
خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
یا علی
سلام
عالیه
خدا خیرت بده...
..........................
با طرح " اللهم رب شهر رمضان ... " بروزم.
یاعلی
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۶:۳۰ جوجه مبارز
سلام

خسته نباشی...برادر

ما رو هم دعا کن.محتاجیم!

یا حق
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۷ سعید ابراهیمی
سلام داداش
خیلی عالی بود طرحش خیلی قشنگه.
موفق باشید
یا حق.
۰۱ مهر ۹۲ ، ۱۸:۲۹ سید اسماعیل نعمتی
سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/node/13029
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه
http://AmmarName.ir/—- info@AmmarName.ir
یا علی
سلام
فک کنم اشتباه تایپی داره
"
آدم" نه"امد"درسته...
۰۱ مهر ۹۲ ، ۲۱:۲۸ میلاد عچرش
سلام
فک کنم اشتباه تایپی داره
کلمه "آدم" درست نیست،"آمد"صحیحه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">