حریم خیال

تعجیل در ظهور صلوات از روی اخلاص
چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱ ق.ظ

مولا

عشق نوشت: این روز ها همش دوست دارم از مولایم طرح بزنم احساس میکنم در آغوشش هستم...

پ.ن: عده ای چه راحت از طرحها استفاده میکنن بدون اینکه از سازنده اولیه طرح بگویند بنده هیچ وقت طرحهای اصلیم را نگذاشتم پشیمانم هم که این چند قلم را گذاشتم دیگر تمام طرح ها را ساده ساده میگذارم شاید هم فقط تایپوگرافی ها را بذارم بنده نه هرس میخورم نه حسود نه مغرور نه خود بین ناراحتم که ارزش هنرمند را پایین می آورند ارزش کار هنری را پایین می آورند بعد به اسم خودشان تمام میکنند بنده نه طراح هستم نه هنرمند همان روز اولم گفتم دوتا عکس و متن میچسبونم به هم بعد میگن طراح! واقعا جای تعجب داره برای خودم...

در اینجا هم از آقا عباس گودرزی مدیر و صاحب تلخندک معذرت میخوام بنده از چند طرح ایشون استفاده کردم یادم رفت بگم واقعا یادم رفت و به ایشون هم اطلاع دادم و گفتم اگر راضی نباشید بر میدارم...



نوشته شده توسط رضا شفیعی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حریم خیال

سردار شهید داوود دانایی، عبد واقعی خدا،حاتم طایی جبهه ها کسی که همه چیش را می بخشید همانکه به وقت شیمیایی ماسک و چفیه اش را می بخشد و شهید میشود لابد تا به حال منطقه جنگی 90شهید شیمیایی بهبهان رفته اید در جاده شلمچه؟ عارف باالله همان که نماز شبش ترک نمیشد و...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مولا

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱ ق.ظ

عشق نوشت: این روز ها همش دوست دارم از مولایم طرح بزنم احساس میکنم در آغوشش هستم...

پ.ن: عده ای چه راحت از طرحها استفاده میکنن بدون اینکه از سازنده اولیه طرح بگویند بنده هیچ وقت طرحهای اصلیم را نگذاشتم پشیمانم هم که این چند قلم را گذاشتم دیگر تمام طرح ها را ساده ساده میگذارم شاید هم فقط تایپوگرافی ها را بذارم بنده نه هرس میخورم نه حسود نه مغرور نه خود بین ناراحتم که ارزش هنرمند را پایین می آورند ارزش کار هنری را پایین می آورند بعد به اسم خودشان تمام میکنند بنده نه طراح هستم نه هنرمند همان روز اولم گفتم دوتا عکس و متن میچسبونم به هم بعد میگن طراح! واقعا جای تعجب داره برای خودم...

در اینجا هم از آقا عباس گودرزی مدیر و صاحب تلخندک معذرت میخوام بنده از چند طرح ایشون استفاده کردم یادم رفت بگم واقعا یادم رفت و به ایشون هم اطلاع دادم و گفتم اگر راضی نباشید بر میدارم...

نظرات (۱۱)

ایول
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۴:۲۵ جوجه مبارز
برادر

ما یه بار کار گرافیکیت رو منتشر کردیم زیرش نوشتیم "از حریم خیال".

اگر کار اشتباهی کریم بگو...

راستی خسته نباشی!
پاسخ:
سلام علیکم
اگر کسی طرح فایل باز رو هم بخواد میدم بهش مسئله اینه که بی اطلاع نباشه من کاری ندارم اگر کسی هم خواست طرح هایی هم که هنوز نذاشتم بهش میدم واقعا هم میدم سرداران گمنام در جریان هست من برخی اوقات به ایشون میدم طرحهامو...
یاعلی
مجموعه بلال با انتشار مقاله (فرمانده،دیده بان،تکلیف ما)دل اهل ایمان را بدرد آورد...

آقایان محترم بیاییدبخوانید،شاید ............
وبلاگ در پناه دین
بسم الله...
سلام علیکم....با یک پادکست به نام "یاد امام" به روزیم....
سلام

این روز ها همش دوست دارم از مولایم طرح بزنم احساس میکنم در آغوشش هستم...

خیلی زیباست این یک خط اما به نظر حقیر پا نوشت کمی مکدرش کرده.
ایشالله ی شب که داری طرح میزنی بری بین الحرمین و برگردی...
با"مسافران بهشت" در خدمتم.
احسنت بر شما
سلااام
ترنم وصال
ی شعر که تا حالا نخوندید
http://baran313.blog.ir
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۸ احسان ایرانی
چه بگویم از فراق
مقاله/دردودل/
آقایان مجموعه بلال،چندسوال ساده که نیاز به این همه تفکرندارد؟؟؟؟؟
هرجا که با بی بصیرتی به نام ولایت،ولایت را کوبیده اید،باید پاسخگو باشید.
انزجار مردم شهرازاین مجموعه به یک دلیل است وان عدم تعامل مناسب این مجموعه با مردم شهردارالمومنین ومسئولین این شهر.
ازمجموعه بلال جواب منطقی میخواهم..
دروبلاگ در پناه دین
http://www.darpanahedin.mihanblog.com 
سلام داداش 
با 2 پست جدید بروزم.
..............................
التماس دعا
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۲ حمید عابدینی
سلام
اخوی جان زیاد سخت نگیر!
خدا هم اونارو به راه راست هدایت کنه هم مارو
در ضمن همینکه طرحامون تو وب پخش بشو یکی دو نفر بتونن ازش استفاده کنن برامون خیلیه
......................
طرحتم در عین سادگی زیباست

نبینیم ناراحتیتو
موفق باشی و شادو شنگول

پاسخ:
سلام علیکم
شاد و شنگولم ناراحتم نیستم!
سلاااام
دارم آماده میشم برا مهمونی
baran313.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">