حریم خیال

تعجیل در ظهور صلوات از روی اخلاص
دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

خــادم الشهدا " با »ط« دسته دار"!!؟

از شبکه دو اومدن با خادمین شهدا مصاحبه کنن واسه فردا صبحش که پخش کنن فرمانده دنبال بچه های خشگل مشگل بود! واسه مصاحبه یکی از گزینه ها ایشون بود خودش دور از چشم همه رفت سمت دستشویی ها و شروع کرد بشستن برای فرار و هم تهذیب نفس...یه روز هم که من دویدم دنبالش تا بجای حنا صورتش رو گلمالی کنم وقتی گرفتمش و کارمو کردم منتظر عکس العمل بودم فقط خندید همین... اینم عکس گلمالی مادریافت

قبل نوشت: روز اول که دیدمش گفتم اسمت چیه گفت محمد رضا طجری با "ط" دسته دار!

پ.ن:طرحتو هنوز کامل نکردم عجله کار شیطونه! خاکی بودن رو از تو یاد گرفتم




نوشته شده توسط رضا شفیعی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
حریم خیال

سردار شهید داوود دانایی، عبد واقعی خدا،حاتم طایی جبهه ها کسی که همه چیش را می بخشید همانکه به وقت شیمیایی ماسک و چفیه اش را می بخشد و شهید میشود لابد تا به حال منطقه جنگی 90شهید شیمیایی بهبهان رفته اید در جاده شلمچه؟ عارف باالله همان که نماز شبش ترک نمیشد و...

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

خــادم الشهدا " با »ط« دسته دار"!!؟

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

از شبکه دو اومدن با خادمین شهدا مصاحبه کنن واسه فردا صبحش که پخش کنن فرمانده دنبال بچه های خشگل مشگل بود! واسه مصاحبه یکی از گزینه ها ایشون بود خودش دور از چشم همه رفت سمت دستشویی ها و شروع کرد بشستن برای فرار و هم تهذیب نفس...یه روز هم که من دویدم دنبالش تا بجای حنا صورتش رو گلمالی کنم وقتی گرفتمش و کارمو کردم منتظر عکس العمل بودم فقط خندید همین... اینم عکس گلمالی مادریافت

قبل نوشت: روز اول که دیدمش گفتم اسمت چیه گفت محمد رضا طجری با "ط" دسته دار!

پ.ن:طرحتو هنوز کامل نکردم عجله کار شیطونه! خاکی بودن رو از تو یاد گرفتم


نظرات (۵)

۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۱ لایتنـــــــــاهی
راستی، هر وقت جملات پوسترها قطعی شد، خبر بدید که کار رو شروع کنیم.
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۹ مهدی زین الدین(محمد رضا طجری)
سلام برادر رضا.شرمنده کردی خلی خوب ممنون ولی کاش نگاش نمیکردم چون خیلی دلم تنگ شد.یا علی به امید دیدار.
پاسخ:
داداشی جونم اشکمو در اوردی
شرمنده استاد ببخش
یادش بخیر واقعا
ای بابا ای باب رفقای خادم چه خلوتی کردن
بابا دمتون گرم
بزار منم یه چی بگم به یاد روز اول خادمی


از تو ممنونم
نکردی جوابم
با حال خرابم
تو جمع گداها
تو کردی حسابم
یا علی خادما
یا علی
پاسخ:
علی داداش اتفاقا تو فکر تو هم بودم
یاده طجری با وقتی با لحجه اراکی خودش میگفت آقا روح الله سلام؟!
یادش بخیر روز اولکه دیدمتون گفتم ورزشکاری یادته؟ اسماعیل اینا ضایع کرده گفتن بابا این...
تو که لب میدادی پس لبام واسه لبای توکباب نیست
مزدوج شدی خبر کن...
سلام اخوی. لطفا اگه میشه پوستر های مناسبتی (منظورم تبلیغاتی های) بیشتری رو قرار بدین. مخصوصا واسه ولادت. تا استفاده کنیم و الگو بگیریم.
یا علی مدد
با احساس بود
سلام
او خواهد آمد ...
baran313.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">